Home Sveikata Visi turi tai žinoti norintis mesti svorį

Visi turi tai žinoti norintis mesti svorį

by Skaitomiausi

Profesionalios svorio ir ūgio santykio lentelės

Svorio ir aukščio lentelės, naudojamos profesionalų. Tačiau nepamirškite, kad svorio rodikliai šiek tiek skiriasi priklausomai nuo lyties, amžiaus ir fiziologinių asmens savybių.

Optimaliam svorio ir ūgio balansui nustatyti yra skirtingos formulės.

Tačiau visi jie yra labai, labai sąlygiški, nes neatsižvelgiama į daugelį veiksnių: amžių, lytį ir fiziologines žmogaus savybes. Todėl riebalų perteklius turi būti vertinamas ne tik pagal šioje lentelėje pateiktus sąlyginius santykius, bet ir pagal odos išvaizdą, storį ir daugybę kitų veiksnių. Turėdamas tą patį ūgį ir svorį, vienas žmogus gali atrodyti apkūnus, o kitas – visiškai normalus.

Objektyvus idealaus kūno parametras yra riebalų ir raumenų bei kaulų audinių procentinė dalis. Vyrams norma yra 9-15% viso kūno svorio, o moterims – 12-20%.

Quetelet indeksas

Žinodami kūno masės indeksą (KMI), galite spręsti apie nutukimą ar nepakankamą svorį. Indeksas skaičiuojamas suaugusiesiems vyrams ir moterims nuo 20 iki 65 metų. Rezultatai gali būti klaidingi nėščioms ir maitinančioms moterims, sportininkams, pagyvenusiems žmonėms ir paaugliams (iki 18 metų). Tarp daugybės skirtingų idealaus svorio skaičiavimo metodų populiariausias yra ūgio ir svorio rodiklis, kūno masės indeksas – „Quetelet“ indeksas.

FORMULĖ: KŪNO SVORIS KG, PASKIRSTYTAS Paaugus matuokliais kvadratu W / (P * R)
PAVYZDŽIAU: AUGIMAS 170 CM, SVORIS 65 KG. 65 PRIEMONĖS: (1,7 * 1,7) = 22,5

Vyrų norma yra 19-25. Moterims – 19–24.

„Quetelet“ indeksas gerai parodo riebalų kiekį organizme, tačiau nenurodo, kaip riebalai pasiskirsto, kitaip tariant, nesuteikia vaizdinio ir estetinio vaizdo. Bet jūs galite patikrinti savo kūno tobulumą, naudodami dar vieną formulę.

Riebalų pasiskirstymą visame kūne lemia santykis: juosmuo (prie bambos) padalytas iš užpakalio.

  • Vyrų norma: 0,85
  • Moterims: 0,65 – 0,85.

Ar amžius turi įtakos ūgio ir svorio santykiui?

Atsakymas yra vienareikšmis. Taip, žinoma, taip. Įrodyta, kad vyrų ir moterų svoris su amžiumi turėtų palaipsniui didėti – tai normalus fiziologinis procesas. Kilogramai, kurie, kai kurių žmonių nuomone, yra „nereikalingi“, iš tikrųjų gali ir nebūti. Norėdami nustatyti optimalų svorį, galite naudoti formulę pagal amžių.

P – šiuo atveju ūgis ir B – amžius metais. Kūno svoris = 50 + 0,75 (P – 150) + (B – 20): 4

Broca formulė: nustatyti ūgio, amžiaus ir svorio santykius

Vienas iš populiariausių idealaus svorio skaičiavimo metodų yra Broca formulė. Atsižvelgiama į žmogaus ūgio, svorio, kūno tipo ir amžiaus santykį.

ŽENKLINIMO FORMA ŽMONĖMS, SENIEMS PO 40 METŲ, LYGIAI AUGIMUI (CM) MINUSAS 110 ″, PO 40 METŲ – „AUGIMAS (CM) MINUSAS 100 ″.

Tuo pačiu metu žmonės, turintys asteninį (plonų kaulų) kūno tipą, turėtų iš rezultato atimti 10 proc., O hipersteninio (didelio kaulo) kūno tipo žmonės – 10 proc.

Kaip nustatyti savo kūno tipą?

Fizinė sudėtis paprastai skirstoma į TRYS tipus: normosteninį, hipersteninį ir asteninį. Norint sužinoti, koks jūsų kūno tipas, pakanka centimetru išmatuoti ploniausios riešo vietos apimtį. Gautas apskritimas centimetrais bus būtinas rodiklis (Solovjevo indeksas).

Naglerio ūgio ir svorio santykio formulė

Yra Naglerio formulė, kuri apskaičiuoja idealų svorio ir ūgio santykį. 152,4 cm augimui turėtų būti 45 kilogramai svorio. Kiekvienam coliui (t. Y. 2,45 cm), viršijančiam 152,4 cm, turėtų būti dar 900 gramų, plius dar 10% gauto svorio.

John McCallum Apimties santykio formulė

Viena geriausių formulių, kurias sukūrė ekspertas metodininkas Johnas McCallumas. McCallumo formulė pagrįsta riešo apimties matavimu.

  1. 6,5 riešo apimtis yra lygi krūtinės apimčiai.
  2. 85% krūtinės apimties yra lygi klubo apimčiai.
  3. Norėdami gauti juosmens apimtį, turite paimti 70% krūtinės apimties.
  4. 53% krūtinės apimties yra lygi klubo apimčiai.
  5. Kaklo apimčiai reikia paimti 37% krūtinės apimties.
  6. Bicepso apimtis yra apie 36% krūtinės apimties.
  7. Blauzdos apimtis yra šiek tiek mažesnė nei 34%.
  8. Dilbio apimtis turėtų būti lygi 29% krūtinės apimties.

Bet ne visų fiziniai duomenys tiksliai atitiks šiuos santykius, skaičiai turi vidutinę, vidutinę statistinę vertę.

Dar keletas ūgio ir svorio santykio variantų

  • Kūno struktūra laikoma idealia, jei juosmens apimtis yra 25 cm mažesnė nei klubo apimtis, o šlaunies apimtis yra maždaug lygi krūtinės apimčiai.
  • Liemens apimtis turėtų būti lygi „aukštis centimetrais – 100“. Tai yra, moteris, kurios ūgis 172 cm, bus sulankstyta proporcingai, jei juosmens apimtis yra 72 cm, klubų ir juosmens apimtis yra apie 97 cm, tai yra, jei ji dėvi 48 dydžio drabužius.
  • Jei klubo apimtis yra mažesnė nei krūtinės, o juosmens – 20 cm mažesnė nei klubo, tai tokia figūra vadinama „obuoliu“. Jei krūtinės apimtis yra mažesnė nei klubų apimtis, o juosmens apimtis yra mažesnė nei klubų apimtis 30 cm ar daugiau, tai yra „kriaušės“ forma.
  • Moterims ir mergaitėms, kurių vidutinis ūgis – nuo 165 iki 175 cm – šis pastebėjimas pasirodė teisingas. Jų juosmens apimtis centimetrais yra maždaug lygi svoriui kilogramais. Dėl vieno kilogramo svorio lieknėjimas sumažėja vienu centimetru.

Iš redaktoriaus

Kaip matote, yra daugybė būdų, kaip apskaičiuoti optimalų jūsų ūgio ir kūno svorio santykį, atsižvelgiant į įvairius veiksnius. Bet kokiu būdu atliekate skaičiavimus, svarbiausia yra tai, kad jūsų svoris būtų patogus jums pačiam. Kad galėtumėte lengvai ir laisvai jaustis savo kūne, mylėti save ir mėgautis visaverčiu gyvenimu! – nepapuolęs į depresiją nuo to, kad atlikdamas skaičiavimus (ir staiga!) radai kilogramų „perteklių“ ar „trūkumą“.

You may also like

Leave a Comment